2011-11-28

Listopadowy PILOT Club już w sklepach

Najnowszy numer magazynu PILOT Club jest już dostępny w sprzedaży w sklepach (10 PLN) oraz e-kiosku w wersji na iPada (6,90 PLN).

Pilot Club Magazine to elitarny miesięcznik poświęcony głównie pasji latania samolotami General oraz Business Aviation. Czytelnikami PCM są posiadacze prywatnych samolotów i śmigłowców, turystycznych i zawodowych licencji pilota oraz szybko rosnąca grupa managerów, przedsiębiorców i przedstawicieli wolnych zawodów myślących o biznesowym i rekreacyjnym lataniu. Magazyn przybliża kwestie związane ze szkoleniem lotniczym, kursami na licencje pilota, zakupem, eksploatacją, wynajmem i leasingiem samolotów i śmigłowców, użytkowaniem lotnisk i lądowisk, medycyną lotniczą i prawem lotniczym, opisuje aerokluby i szkoły latania oraz praktykę i teorię pilotażu. Najczęściej poruszane tematy to jednak opisy i testy samolotów, m.in. takich jak Cessna, Piper, Diamond, Cirrus, Zlin, Boeing, Airbus, Bombardier, Gulfstream, Pilatus, czy nawet Saab, a także śmigłowców takich jak: Bell, Sikorsky, Agusta czy Robinson.

W listopadowym numerze Pilot Club Magazine:

Multi Crew Co-operation Course – współpraca w załodze wieloosobowej
Przejrzenie oferty szkoleniowej, nawet niezwykle precyzyjne, może okazać się niewystarczające do podjęcia ostatecznej decyzji. Warto poznać opinię tych, którzy dane kursy ukończyli. Dlatego właśnie prezentujemy relację jednego z uczestników szkolenia MCC. Jak przebiega taki kurs, co was może zaskoczyć? Wszystkie te informacje znajdziecie w materiale Łukasza Gancarza.

Alpejskie szczyty drżą od huku dopalaczy. Axalp 2011
Warto choć raz na własne oczy zobaczyć ćwiczenia Szwajcarskich Sił Powietrznych w Axalp-Ebenfluh. Niemal każdy, kto miał wystarczająco dużo szczęścia i siły, by dostać się na jeden z wyznaczonych dla widowni punktów potwierdza, że jest to niesamowite przeżycie a każde kolejne pokazy wcale nie są mniej ekscytujące.

Gulfstream G650. Super jakoś za super cenę?
Wprowadzenie na rynek tego modelu Bizjeta ma stanowić potwierdzenie ugruntowanej wysokiej pozycji marki Gulfstream na rynku. Czy Gulfstream G650 rzeczywiście jest taki wyjątkowy? Co ma do zaoferowania pod względem parametrów? I oczywiście czy lata się nim wygodniej niż innymi samolotami tego typu? O tym w Salonie Pilota.

Pomiędzy plantacjami herbaty a plażą. Gdzie? W Malezji!
Do rozgrzania się wcale nie musi służyć herbata z cytryną czy grzaniec. Wystarczy pomyśleć o lotniczej wycieczce do Malezji. Piękna pogoda, zapierające dech w piersiach widoki i ciekawe lotniska otwarte na turystów. Na pewno jest to ciekawa urlopowa alternatywa.

Pokładowy radar pogodowy w praktyce.
Temat radaru pogodowego wciąż pozostaje aktualny tym bardziej, że coraz więcej maszyn jest wyposażonych w urządzenia tego typu. Tylko co z tego, jeżeli nie potrafimy prawidłowo odczytać jego wskazań? Pamiętajcie, nie taki diabeł straszny jak go malują, wystarczy uzupełnić wiedzę w tym zakresie. Wtedy radar pogodowy okaże się bardzo przydatnym narzędziem.

Ach to oblodzenie…
Wszyscy wiedzą, ale czy wszyscy pamiętają? Lepiej chuchać na zimne, więc przypominamy kilka szkolnych faktów na temat tego, co może nam zalodzić i jak przed oblodzeniem możemy się bronić.

Luchtmachtdagen 2011
Wymówienie nazwy tych pokazów może grozić poplątaniem języka, tymczasem to nic innego jak Dni Otwarte Holenderskich Sił Powietrznych, w tym roku zorganizowane w mieście Leuuwarden. Dużo występów grupowych, jeszcze więcej solowych i… niekoniecznie pokazowa pogoda. Ale było ciekawie.


Europejskie Mistrzostwa w Akrobacji Samolotowej

Tegoroczna edycja Mistrzostw pozostawiła po sobie radość z powodu świetnych wyników reprezentacji naszego kraju ale i lekki niedosyt. 3. Miejsce w kwalifikacji drużynowej było na wyciągnięcie ręki, przegraliśmy z reprezentantami Ukrainy o włos i to bardzo cienki.

Zapraszamy do lektury!

Pozdrawiam serdecznie,
Rafał Rajchel
PILOT Club Magazine

www.pilotclub.pl

Ocena:  
( 1 )      bardzo słaby
  Opinii:  

0

  

Dodaj swoją opinię