2015-06-03

Hadron XX – nowość od Dudka

Dudek Paragliders przedstawia kolejną nowość. Hadron XX to szybkie, zwinne i nośne skrzydło przelotowo-sportowe dla doświadczonych PPG-antów. Dostępne jest w jubileuszowej gamie kolorów czterech żywiołów.

Hadron XX to samostateczne skrzydło przelotowo-sportowe dla doświadczonych pilotów. Jest szybki, zwrotny i nośny a przy tym komfortowo sterowny. Jego żywiołem są przede wszystkim klasyczne zawody paramotorowe, dalekie przeloty, slalomy, czy loty termiczne.

Jak każde nowoczesne skrzydło napędowe, Hadron XX ma starannie zaprojektowany profil samostateczny, w tym wypadku dopracowany pod kątem efektywności w przelotach.

Po raz pierwszy zastosowaliśmy tu Aerodynamical Flaps System – nasze nowatorskie rozwiązanie techniczne pozwalające komfortowo startować i lądować (nawet na dużych wysokościach n.p.m.), a także efektywnie wykorzystywać termikę.

Hadrony to małe cząstki elementarne, które rozpędzone do dużych prędkości, potrafią przenosić gigantyczne dawki energii – zapewniamy, że w tym przypadku „imię” skrzydła trafnie określa jego „osobowość”...


Po bardzo długim okresie R&D (pierwsze prototypy były testowane na początku 2014 roku jeszcze przez Grzegorza Krzyżanowskiego) wybraliśmy jeden z czterech wariantów prototypowych skrzydła, którego cechy najbardziej odpowiadały jego przeznaczeniu. Hadron XX ma odświeżyć naszą ofertę w segmencie wyczynowych skrzydeł paramotorowych ze zmiennym kątem natarcia i stałym profilem. Jest spora grupa pilotów, która ceni sobie najbardziej właśnie takie konstrukcje.





Hadron XX jest przeznaczony dla zaawansowanych pilotów (min 100 h nalotu na skrzydłach paramotorowych), którzy:

  • latają przelotowo (w tym wykonują starty na dużych wysokościach)
  • startują w klasycznych zawodach weryfikujących wszechstronność pilota (nawigacja, ekonomia, precyzja)
  • wykonują naprzemienne loty PPG oraz PG z wykorzystywaniem termiki

  • Podstawowe cechy Hadrona XX:

  • wydłużenie 6,15 w rozłożeniu, 4,5 w rzucie i 62 cele
  • zredukowane, trójrzędowe olinowanie redukujące opory linek o 23 proc.
  • Shark Nose, mini-żebra na krawędzi spływu, trzy sekcje żyłek (dwie na krawędzi natarcia i jedna w części tylnej), balooning 3D
  • system AFS (Aerodynamical Flaps System) – za pomocą dodatkowego małego trymera następuje częściowa modyfikacja profilu (zasada klap w samolocie). Przed wykonaniem manewrów typu start lub lądowanie w bezwietrznych warunkach, czy też latanie w termice, mały trymer zaciągamy (aktywujemy). W innych konfiguracjach lotu, mały trymer jest nieaktywny – odpuszczony
  • niezależne działanie trymera i speed-systemu pod warunkiem dezaktywowania (odpuszczenia) małego trymera. Speed i trymer można używać wspólnie lub osobno – takie samo oddziaływanie na bryłę skrzydła
  • dodatkowy bloczek na taśmie B zmniejszający opory, a tym samym siłę potrzebną do zaciągnięcia trymera lub użycia speed-systemu
  • podkreślane przez pilotów testowych wyjątkowo płynne sterowanie 2D
  • taśmy są przystosowane do zamontowania systemu Power Attack (opcja)
  • bardzo duży zakres prędkości, bo ponad 30 km/h bez używania sterówek





  • Hadron XX, tak jak wszystkie nasze skrzydła, produkowany jest w całości w Europie, w naszej polskiej fabryce, dzięki czemu jesteśmy w stanie od samego początku do końca kontrolować jego skomplikowany proces produkcyjny.

    Więcej informacji na stronie www.dudek.eu.

    Źródło: Dudek Paragliders

    Ocena:  
    ( 2 )      bardzo słaby
      Opinii:  

    1

      

    Dodaj swoją opinię

    Utworzony: 2017-04-26 00:03:49 ~~Phyllisfreef~~

    wh0cd734080 Viagra Generic